hubspot
Ooit al gehoord van Hubspot? Hubspot gaat over twee zaken: een stukje technologie en een filosofie. De filosofie is er een waar helpen centraal staat. Bedrijven helpen om hun klanten beter te begrijpen. Bedrijven helpen om meer klanten binnen te rijven. Bedrijven helpen om betere inzichten te krijgen in hun reclame-uitgaven.
Hubspot als technologie bestaat uit 4 componenten. Het hart van Hubspot is een CRM (zoals je misschien Salesforce kent). Alle contacten verzameld op één centrale plaats. Per klant kan je bijzonderheden bijhouden. Een tweede component is het marketingluik. Omdat je al wat weet over je (potentiële klant), kan je nu het profiel uitbreiden of gebruiken in je communicatie.
Een derde onderdeel is ‘sales’. De verkoop efficiënter laten verlopen en inzichten verwerven, daar draait alles rond. Pipelines opzetten om het overzicht te behouden, maar ook om te detecteren waarom een lead niet leidt tot een deal. Als vierde component is er het service-gedeelte. We hebben van onze leads nu deals kunnen maken. Maar was de klant ook tevreden van de diensten en/of producten? Zijn er mogelijkheden voor upsell? Kunnen we klanten langer aan ons binden?
Kunnen wij jou helpen?
Hoe gaan we
aan de slag?
Ontdekken
Wat is jouw uitdaging?
Welke kanalen gebruik je?
Wie is jouw doelgroep?
Opzetten
Hubspot configureren
Kanalen koppelen (Facebook, LinkedIn,…)
Content creëren
Optimaliseren
Meten en analyseren
Bijsturen
A/B-testen
Adfundum Reclamebureau • St.-Blasiusstraat 11A1, 8800 Roeselare (Rumbeke)
T. 051 24 00 24 • info@adfun.be