Krial: binnen de 6 maand een gevulde orderboek

Krial is een producent van sectionale poorten, inbraakwerende voordeuren en zonwering. Een familiaal bedrijf met twee toonzalen en een eigen productiehal. Lode en Elsie, de nieuwe generatie zaakvoerders waren op zoek naar een manier om meer leads binnen te krijgen. En dat deden we dan maar.

Voor Krial was een Google AdWords-campagne actief. De campagne deed het niet slecht maar het knelpunt was duidelijk de website. De site informeerde maar converteerde niet. Ook de organische vindbaarheid (SEO) zat onder het gemiddelde. We stelden een nieuwe site voor, bespraken enkele krachtige triggers en kregen het vertrouwen.

 

Korte tijd later, nog voor de afgesproken deadline, zetten we de nieuwe website live. Een herwerkte Google AdWords-campagne en een uit de kluiten gewassen contentplan zorgden voor instroom van prijsramingen en offerte-aanvragen. Met een goed gevuld orderboek voor de sectionale poorten tot gevolg.

Grootse plannen

Het vertrouwen van Lode en Elsie stimuleert ons om extra mogelijkheden te detecteren. Binnenkort stimuleren we de aanvragen voor de zonwering. Ondertussen zetten we verder in op content. De blogberichten distribueren we via Facebook maar halen ook rechtstreekse bezoekers door de goede vindbaarheid.

Klaar om samen te werken?

Alles begint met een babbel. Ongedwongen en op ’t gemak. Elkaar beter leren kennen. Zoals de start van de schoonste relaties. Bij ons, bij jou, maakt niet uit.

Samenwerken?