branding

Hoe spring jij uit de b®and?

Sterke merken, sterke bedrijven. Onmiddellijk vond in jouw brein een associatief proces plaats. Je dacht onwillekeurig al na over enkele merken. Misschien popte Coca-Cola bij je naar boven, of Apple. En bij het lezen, horen, denken aan die namen kwam al direct een eerste indruk de kop opsteken.

Hoe zorgen je ervoor dat mensen aan jouw merk denken? En hoe zorg je ervoor dat ze jouw merk met positieve elementen associëren? Hoe kan je beter uitstralen wie je bent en wat je doet? Kan je zover gaan dat je, zoals bij Apple, mensen fan kan maken van jouw merk?

Kunnen wij jou helpen?

A brand is a person’s gut feeling about

a product, service or organisation

Marty Neumeier

Branding: de twee types

Branding

Begin je met een wit blad? Eventueel een eerste vage werktitel. Nog geen baseline die erbij past. Laat staan dat je weet hoe je wil overkomen. De noodzaak van een branding is er. Een degelijk fundament.

Rebranding

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Branding:

onze aanpak

Workshop

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Research

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Kernvisie bepalen

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Positionering

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Messaging

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Stijlbepaling

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Communicatieplan

Je hebt een merknaam, een logo, een huisstijl, maar je bedrijf evolueerde de afgelopen jaren. Je ging een nieuwe tijd in. Je productaanbod breidde stelselmatig uit. Genoeg redenen te bedenken om je brand een bijsturen te gunnen.

Twago-Whitepaper-Mockup

Download ons ebook:

branding in 7 stappen